عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

همزمان با هفدهم ربیع‌الاول و خجسته سالروز میلاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع)، جمعی از مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و همچنین میهمانان شركت‌كننده در بیست و پنجمین كنفرانس وحدت اسلامی و سفرای كشورهای اسلامی، امروز(جمعه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار كردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، ضمن تبریك سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام صادق(ع)، این روز را بزرگترین عید بشریت در طول تاریخ خواندند و تأكید كردند: تنها راه رسیدن امت اسلامی به عزت، مجد و عظمت واقعی و سعادت معنوی و مادی، درس گرفتن از ابعاد وجودی و شخصیت عظیم پیامبر اسلام(ص) است.
ایشان پیامبر گرامی اسلام(ص) را مظهر علم، امانت، عدالت، اخلاق حسنه، رحمت و اطمینان به وعده‌های الهی دانستند و افزودند: بشریت در طول تاریخ و با وجود همه پیشرفت‌های مادی و تغییرات در زندگی، همواره به دنبال این صفات و ارزش‌های متعالی بوده است و در این میان، امت اسلامی امروز بیش از دیگران نیازمند این خصوصیات والا است.
رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر لزوم رفتار برادرانه و صبر و گذشت نسبت به یكدیگر در میان مسلمانان، خاطرنشان كردند: یكی دیگر از نیازهای امروز امت اسلامی، وثوق به وعده‌های الهی است زیرا خداوند وعده كرده است كه نتیجه مجاهدت و تلاش و ایستادگی در مقابل فشارها و همچنین تسلیم نشدن در مقابل شهوات دنیایی و مال و مقام، رسیدن به هدف و مقصود است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حكومت 10 ساله پیامبر اسلام(ص) در مدینه تأكید كردند: اگرچه عمر این حكومت كوتاه بود اما بنایی پایه‌ریزی شد كه در طول قرن‌های متمادی همواره، قله بشریت در علم و تمدن و پیشرفت معنوی و مادی بوده است.
ایشان، اتحاد را یكی دیگر از نیازهای مبرم امت اسلامی برشمردند و با اشاره به بیداری ملت‌ها و قیام‌های اسلامی منطقه افزودند: تحولات و انقلاب‌های منطقه و همچنین عقب‌نشینی‌های پی در پی آمریكا و دستگاه‌های استكباری و ضعف روزافزون رژیم صهیونیستی، فرصت‌های كم‌نظیری برای امت اسلامی است كه باید از آن نهایت استفاده را كنند.
رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: شكی نیست كه با لطف خداوند، این حركت، با همت امت اسلامی، روشنفكران و نخبگان علمی، سیاسی و دینی ادامه پیدا خواهد كرد و امت اسلامی بار دیگر به دوران عزت و شكوفایی خود خواهد رسید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به تقارن سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزودند: این انقلاب یكی از ثمرات حركت عظیم پیامبر اسلام(ص)، در تاریخ است و انقلاب اسلامی در واقع، یك ولادت جدید برای اسلام بود.
ایشان خاطرنشان كردند: در دورانی كه قدرت‌های سلطه‌گر تصور می‌كردند با اقدامات خود زمینه بروز هرگونه معنویت و اسلام خواهی را از بین برده‌اند، ناگهان صدای عظیم، ماندگار و تاریخی انقلاب اسلامی بلند شد و ضمن آنكه موجب وحشت دشمنان شد، دوستان هوشمند و انسان‌های آگاه و با بصیرت را امیدوار كرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش‌های گسترده و توطئه‌های مختلف و پیچیده قدرت‌های سلطه‌گر برای خاموش كردن صدای انقلاب اسلامی ایران، افزودند: با وجود همه فشارها و توطئه‌ها، انقلاب اسلامی به بركت رهبری امام بزرگوار  و ایستادگی ملت ایران، ماند و روزبروز نیز رشد كرد و قدرت آن روزافزون شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأكید بر استمرار حركت ملت ایران به سمت اهدافی كه امام(ره) ترسیم كرده بودند، خاطرنشان كردند: ملت ایران با وفاداری به راه امام (ره) و پافشاری بر آن و تحل فشارها، توانست اراده خود را بر توطئه دشمنان غلبه دهد.
ایشان انقلاب اسلامی ایران و استحكام و گسترش روزافزون آن را به بركت اسلام و حركت عظیم پیامبر اسلام(ص) دانستند و تأكید كردند: تحرك، تلاش، ایستادگی و مجاهدت ملت ایران در طول 33 سال گذشته، یك تجربه و عبرت ارزشمند است كه می‌تواند همچون تابلویی در مقابل دیدگان ملت‌ها و امت اسلامی قرار گیرد.
در ابتدای این دیدار آقای احمدی نژاد رئیس‌جمهور در سخنانی ضمن تبریك سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام صادق(ع)، همه حركت‌های آزادیخواهانه و اصلاح‌گرایانه در طول تاریخ از جمله انقلاب اسلامی ایران را نتیجه نهضت انبیاء الهی و بویژه حركت بزرگ و كامل پیامبر اسلام(ص) دانست و گفت: پیامبر اعظم(ص)، برای برافراشتن پرچم توحید، ترویج ارزش‌های حقیقی، برچیده شدن زشتی‌ها، ظلم و جهل و حاكمیت عدالت و اخلاق بپا خواست و انقلاب اسلامی ایران در واقع ادامه آن نهضت عظیم است.
رئیس جمهور قیام‌های اخیر منطقه را نیز در ادامه حركت پیامبر اسلام‌(ص) برشمرد و تأكید كرد: تحولات اخیر، بسرعت زمینه‌ساز نهضت بزرگی است كه بواسطه آن توحید بر جهان حاكم و دنیا از شر ظالمان و صهیونیست‌ها خالی خواهد شد.
در پایان این دیدار، جمعی از میهمانان خارجی شركت‌كننده در بیست و پنجمین  كنفرانس وحدت اسلامی، از نزدیك با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو كردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:59 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 78694
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1